söndag 2 januari 2011

Det är konstigt det där hur man fungerar egentligen. Bara för att det blivit ett nytt år så ser jag fram emot att göra förändringar, det blir som att jag ger mig själv en ny chans att börja. Men varför måste detta ske precis vid nyår? Varför kan jag inte bara säga till mig själv att nu, vilken dag som helst på året, nu börjar vi om, en ny chans.
Jag är inte den där personen som någonsin gett mig själv nyårslöften men jag tror nog faktiskt jag ska göra det nu iår. Jag lovar mig själv att må bättre, bli en bättre jag, skriva i min "må bra bok" oftare, satsa på löpningen, gå i terapi och hitta tillbaka till mig själv. Detta är inga omöjliga mål, det är bara att sätta igång och förverkliga dem.
Jag ska njuta av livet men jag ska också tillåta mig att må dåligt ibland. Man behöver både livets ups and downs.

2010 sattes bollen i rullning, mycket bra hände då. 2011 ska inte bli sämre. Det ska bara bli bättre! Fick ju börjat året med massvis av kärlek och så tänker det fortsätta. Har JAG bestämt.

För det är mitt liv...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker det är så härligt att se din eufori och positivitet älskade Cilla. Det gör mig riktigt glad, och lite sprallig i benen! SBS! Lots of love.