torsdag 20 januari 2011

Jag är ju i starten att göra mig av med mina gamla produkter med gifter i mot helt rena naturliga produkter. Letar efter ett schampo men har bestämt mig för att prova John Masters Zink & Zage schampoo with conditioner. Det ska vara guld för torra och kliande hårbottnar som jag har.
Finns att köpa här.

Behöver även snart köpa ny rengöring till ansiktet och även ny ansiktsolja. Jag gillar verkligen det där med rena oljor i ansiktet alltså... Så nu har jag bestämt mig vad det blir även här. Natural cleanser, Natural cleansing cloth och Natural moisturizer. Allt i ett, hur bra som helst! Och till jeflans bra priser då de inte tar betalt för snygga flaskor utan för det som är i.
Finns att köpa här.

Nu ska jag in i duschen och tvaga min svettiga kropp. Idag tog jag död på mig själv på cykeln.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte testad de från Clearly Gone, men är väldigt nyfiken. Du kanske vill gästrecensera dem sedan? Kram

Cilla sa...

Absolut! Kommer dock inte köpa dem förrens om en månad, har kvar v mina gamla oljor. Men recension kan du absolut få sen :)
Håller en hård månadsbudget nu så jag kan shoppa loss i London ;)

Anonym sa...

Du kanske kan köpa schampot billigare i London? Jag doftar just nu smörkola i håret. Love it! :) Det är bra att hålla en budget så du kan köpa något roligt i London. Vad kul du kommer få! <3

Cilla sa...

Det får visst bli tvärtom. Min ansiktsolja tröt igår. Katastrooooof! ;)