söndag 16 januari 2011

Någon frågade mig vad jag mest ser fram emot över att gå ner i vikt. Ja förutom det självklara med hälsan och fysiskt välmående så ser jag fram emot saker som kan te sig som småsaker för er andra.
Jag ser fram emot att kunna köpa skor, inte bara gympaskor utan riktiga snygga skor. Jag längtar efter att kunna handla kläder på second hand (en dröm är att i framtiden handla istortsett alla mina kläder på second hand)
Jag längtar efter att kunna röra på mig mer obehindrat. Att orka leka med alla barnen utan att dö efter en liten stund. Att orka med att orka. Att springa. Att packa ner träningskläder i ryggsäcken på morgonen när jag åker till jobbet, för att sen vid jobbdagens slut byta om och jogga/springa hem.
Jag ser fram emot att få släppa fram Cilla som ligger gömd inuti mig.

Inga kommentarer: