fredag 19 mars 2010

Att ha sådär bra människor omkring sig

Idag har jag en sådan där dag då jag bara mår sååå bra. Jag har öppna ögon och verkligen ser och upplever allt fint jag har omkring mig.
Har varit och lunchat med Michaela, en vän från tolklinjen. Vi träffas inte jätteofta men håller fin kontakt och när vi ses är det hur roligt som helst. Vi var på Kåges i Saluhallen och käkade. Det rekommenderas varmt! Underbart god mat som var billig och en fantastisk service från grabbarna som jobbade där. Me like!
Vi pratade lite om att hitta på ngt till Midsommar. Jag vet att det är långt fram tills dess men vi är båda av samma "jag-väljer-att-bojkotta-hysterin-runt-midsommar" sorten, så vi kom på att vi kanske skulle ta oss en tripp upp till Stockholm den helgen? Träffa lite folk som vi inte sett på länge och bara umgås. Det hade varit mycket nice.... men vi får se hur det blir med det.
Tog och gick hem från stan så nu har jag fått mig en rejäl promenix idag. Skönt det :)

Nu blir det kaffe, bok och John Mayer i bakgrunden. Jag är lite kär i honom måste jag erkänna....

Inga kommentarer: