måndag 1 mars 2010

Vart tog alla pengar vägen?

Jag är pank, igen. Utan att månaden ens hunnit börja. Suck...
Och jag måste köpa annan mat för älskade Yogafnuttan har svårt att äta torrisar. Jag som köpte en 10 kilos säck precis innan operationen... Men men, så kan det vara ibland. Huvudsaken är ju som sagt att HON mår bra.

Denna veckan blir fullspäckad. Imorgon jobbas det, onsdag är jag egentligen ledig men har två möten att gå på sen måste jag verkligen tvätta på kvällen. Torsdag kväll så är det jobb och även fredag dag, sen åker jag hem till småååland! :-D
Hrmpf. Jag har en slags hatkärlek till den platsen. Jag blir alltid glad när jag ska åka dit men jag är samtidigt otroligt glad när jag får åka hem. Haha. Jag lär då inte flytta tillbaka, även om jag saknar allt det jag har där.
På lördag är det Vides dop. Heffaklumpen väger nu över 6 kg! Mina armar kommer vara spagetti....
Och sen på måndag! Då kommer Cilla tillbaka till Göteborg igen. För inte ska jag flytta till småland? Närå.... haha ;-)

Död ja.... Daniels, som jag nämnt i tidigare inlägg, pappa dog idag. Janne. En legend från Varberg. En man som alla känner. Jag minns honom så tydligt från min barndom, han var en utav de vuxna som ordnade alla underbara aktiviteter för oss barn.
När räcker det? Nu har den familjen mist två stycken inom loppet av inte ens en månad! Livet är verkligen inte rättvist, det visar sig gång på gång. Fy fan.

Nu är det sängen och boken som gäller. Mitt diskbråck håller på att knäcka mig.... aj.

Puss!

Inga kommentarer: