onsdag 31 mars 2010

Pension tack!

Jag vet att man ska vara glad och tacksam för att man har ett jobb, och jobb som man för det mesta trivs jävligt bra med och jada jada.... MEN, just nu är jag så förbannat jävla trött på huset! Har det inte gått lite väl långt när man sitter på bussen, ser en pensionär gå förbi utanför och man tänker; "Gaaah vad jag längtar till pensionen!"? Jag är ju för fan bara 33 år. Nej, ge mig en lång välförtjänt semester tack! Har dock lite att se fram emot, det blåser nya vindar på huset och det glädjer mig enormt. Det kommer bli bra, tillslut.

Nu har jag hittat en bra plats att börja med min löpning på. Det här kommer bli spännande, min kondis är ju lika med en planka. Platt och död. Eller lika med gud, icke existerande.

Nu blir det yoga. Dock utan Yoga. Hon ligger mest i soffan och tycker jag är konstig ;-)



Mestrassel

Inga kommentarer: