torsdag 25 mars 2010

O Energy, Where Art Thou?

Jag är idag helt utpumpad. Var och tränade förut och hade ingen som helst ork. Jag fick kämpa mig igenom en 30 minuters promenad på löpbandet, köra mitt program och sen efter en halv mil på cykeln så dog jag. Brukar ju cykla minst en mil iaf men det gick bara inte idag. JAG ÄR SÅ TRÖTT! Energi noll.
Hade tänkt att jag skulle passa på att göra iordning i lilla sovrummet nu när jag är ledig idag men vi får se.... Tänkte ställa in den stationära datorn där så det blir lite av ett kontor. Slippa ha alla papper och skit här ute i vardagsrummet.
Vill ha ett större skrivbord så jag får plats med dator, skärm och papper. Just nu ligger allt i en sådan röra för det inte finns ngn plats på mitt lilla databord. Bah.
Nej, jag får nog ta mig lite kaffe och se om jag piggnar till.


Hoppas ni har det bättre?
Poss!
Edit: Var ju hos vårdcentralen och tog blodprover idag, det blev några rör.... förmodligen därför jag var så trött på träningen eftersom jag gick raka vägen till gymmet. Smart Cilla. Smart.

Inga kommentarer: