tisdag 15 juni 2010

Då var dagens träning klar. Hade med min älskade systrami och gjorde mitt bästa för att visa henne hur maskinerna fungerar. Hon verkar har blivit hooked ;-) Vet ju själv hur lätt det är att få träning som en drog. Så vi ger järnet igen på tordag morgon!
Besök gärna hennes blogg förresten. Hon är ekomedveten så det smäller om det och hittar alla möjliga olika produkter som hon testar och lägger ut på sin blogg. Så vill ni ha tips och råd om hur man ska leva miljömedvetet så besök hennes sida.

Nu ska jag bara njuta utav min sista lediga dag. Imorgon hägrar jobbet igen, suck ;-)

2 kommentarer:

Garlica sa...

Tack!
Jo, jag håller mig på banan.. :-)
Din systers blogg ska jag ta en titt på.

Anonym sa...

Jag är hooked honi (och näst intill förlamad av träningsvärk). My gush! Men vad jag längtar tills torsdag. Jag kollar efter ekologiska träningskläder nu, eller liknande. <3