söndag 27 juni 2010

Jag slutar aldrig förvånas över hur vi i Sverige kan producera fram nya så kallade artister på löpande band. För tydligen så behöver man inte kunna sjunga eller ens skriva texter med innehåll. Som Lars Winnerbäck som skriver djupa texter om nyponbuskar, eller Håkan Hellström som skriker sig hes och nu den nya Markus Krunegård. Såg precis avsnittet från "Mauro pch Pluras kök" där han deltog. Har aldrig hört något av honom tidigare och nu förstår jag varför. Jisses... grabben kan verkligen inte sjunga! Hela livet var ett disco? Med konstig betoningar och intonationer.
Tror jag lätt skulle vinna över honom i singstar. Piece of cake. Do you have an earthcake? Haha!
Näe tacka vetja John Mayer. Han kan sjunga han. Och Chris Cornell.... åååhhh.... och Dave Grohl.... aaaahhh..... listan kan bli lång!


Mötte upp Christina från Ekomedveten idag och fick mina varor. Det visade sig att Vera också skulle träffa henne så vi möttes upp allihopa. Härligt när man får träffa så fina människor på samma gång.
Christina var verkligen en härlig människa med stark utstrålning. Ser fram emot att få träffa henne fler gånger.
Gå in på hennes hemsida och shoppas loss vetja! Passa på... hon har 40% rabatt just nu. Aldrig fel!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du testat ansiktsrengöringen? Jag ska snart bege mig mot duschen och skrubba min kropp med ekoskrubben som du inte gillade doften av. Tihi. Lav ja.

Anonym sa...

Det där med rea är svårt – jag vet ju själv. Jag försöker ju hela tiden fråga mig, om jag verkligen behöver det där plagget. Men ibland är det lätt att dras med. Huvudsaken är att du är nöjd? :) Träna imorgon bitti?