onsdag 2 juni 2010

Kom nyss hem från Blodomploppet. Vädret var helt fantastiskt. Knallade på i rask takt för att sen avnjuta av en god picknick tillsammans med mina arbetskamrater och chefen. Vi har förövrigt världens bästa chef som springer göteborgsvarvet, fuskar i fotboll och imiterar Lena Ph genom att jucka mot ett mikronfonstativ. Hon bjuder verkligen på sig själv!

Nu har jag däremot en hemsk pulserande värk i hela mitt högra ben. Från höften och ner i benet. Varvet gick sådär om man ser till smärtan. Ibland var jag tvungen att sakta ner för det gick inte längre.
Så imorgon är det jag som går till läkaren. Jag hoppas att det "bara" är en inflammation i höftleden.
För jag måste få fortsätta med mina promenader! Det är ju de som gör att jag går ner i vikt. Och nu när jag får så mycket kommentarer om min viktminskning så blir jag ju bara mer peppad att fortsätta. Moment 22, eller kanske moment 23? ;-)

Förövrigt. Har ni inte sett Shutter Island så gör det. Det är ruskigt bra! Jag älskar ju boken (Patient 67) och hade höga förväntningar på filmen.... den levde upp till dem.

Nu sängen. Är ledig i fem dagar och det ska jag njuta utav!

Inga kommentarer: