lördag 12 juni 2010

Dagarna har blivit till ett enda stort blurr. Jag har inte riktigt koll på vad det är för veckodag och tycker alla andra är lediga mest hela tiden och jag jobbar. Konstiga tider dessutom. Blir lätt så när man jobbar lite hur som helst och sen åker på "semester" med de boende.
Men nu är jag ledig i tre dagar. Så det blir träning och njutning av bok och sol i allra högsta grad. På måndag är en spännande dag. Då ska jag upp till ssk och väga mig igen, tror det står still igen. Sen är det möte med potentiell hyresvärd... håll alla era tummar och tår! Och tillsist så blir det att åka till förvaltningen och hämta lite arbetsintyg så jag kan söka... för sent men vad fan, chansa måste man!

Nu ska jag dock ner i sängen. Jag är så trött så jag snart somnar mitt i en mening.

G'natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller en tumme, och vill så det verkar i hela universum förhoppningsvis (lite vinberusad). Kram och kärlek