onsdag 23 juni 2010

Träningen igår gick mycket trögt, kändes som om jag trampade i en uppförsbacke hela tiden, eller försökte bromsa mig ur en uppförsbacke som Sally skulle sagt ;)
Idag förstår jag varför. Jag har fått feber och har ett tryck över bröstet, det är tungt att andas och det piper i luftrören. Så jag gick hem från jobbet och kommer hålla mig hemma imorgon också. Det blir filmtittande och kattmys mest hela tiden. Calle är ju så gräsligt intensiv när han märker att jag mår dåligt, mer än vanligt. Och en siames som försöker krypa upp i näsborren på dig när du feberfrossar är inget roligt. Han har gett upp nu, men nu är det Yogas tur att hålla koll på mig, hon ligger precis intill mig hela tiden, gärna lite halvägs upp på mig så att jag inte kan smita undan. Underbara djur!

Fick mail ifrån Foderbilen idag och upptäckte där att de nu fått in ett ekologiskt kattströ! Eftersom det ändå är dags att beställa kattmat så tänkte jag pröva detta också. Vera du inspirerar mig mer än du tror!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sweety! Du INSPIRERAR mig med. Ska bli spännande och se hur det fungerar - men det har ju fått bra omdöme.

Anonym sa...

Jag tror även Moi hade kunnat kläckt det Sally sagt också... Eller hur? Krya på dig (jag känner mig lite risig jag med idag), men har skickat bud efter Kan Jang!