torsdag 3 juni 2010

Har just nu lite svårt att njuta av ledighet och sömn med ett ben som gör gräsligt ont och dessutom irriterande byggnadsarbetare precis utanför fönstret som väsnas så... &()%(¤&%/#¤"¤%()?!!!!!
Drog upp rullgardinen i morse och möttes av en ung kille i 20 års åldern. Jag bor på tredje våning!
Jag tycker synd om de stackarna som bor i huset de gör iordning. Fy fan vilket oväsen det måste vara hela tiden....

Gick upp till vårdcentralen imorse. De öppnar sin öppna mottagning kl. 09.00. Jag var där 09.40 och då var alla tiderna slut. Vad fan!? Då ska man helst ringa vid åtta på morgonen då de börjar jobba där och boka in en tid under dagen.... hur öppen är då den mottagningen egentligen!?
Nu är jag bara irriterad. Trots solsken och underbar värme.
Jag har ont och inga värktabletter hjälper. Nu blir det att vila så att jag klarar av några varv på backaplan senare med Jennie. Shoppa behöver jag. Har inga jeans kvar, alla är för stora.
Dagens i-landsproblem ;-)

2 kommentarer:

Lessfat sa...

Märkligt! Här betyder en öppen mottagning att det är en mottagning utan tidsbeställning.

Anonym sa...

Åh, hoppas det jävla onda försvinner. NU, och att du får kolla upp det, ordentligt.

Dagens i-landsproblem kan ibland vara ganska så stort, faktiskt. Så njut av det. Du är så duktig. Love.