onsdag 24 november 2010

Jag blir så trött på mig själv. Jag ÄR så trött på mig själv!
Har hamnat i ett feltänk som jag måste ta mig ur. Tankar som "Det spelar ändå ingen roll" har tagit över min hjärna. Det spelar roll!
Jag märker ju att jag gått upp, att jag inte mår lika fysiskt bra längre. Så visst fan spelar det roll även om det inte spelar en stor roll på vågen.
Skärpning Cilla!

Var och provade skor igår, behöver nya vinterkängor. Jag hatar skor, jag hatar mina fötter. Tror jag ska flytta till jamaica där man kan gå barfota hela tiden får då behöver man inte tänka på skor.
Mina fötter är stora, breda, höga och tjocka. Och jag har alltid haft svårt att hitta skor. För breda, stora och höga är de även om jag är smalare. Men att de nu även är tjocka hjälper inte till. ¤%/¤&(%/)=/()=?/()=&/(#"=!
Ska på bröllop på nyårsafton. Har en jättefin klänning som jag fått men vad fan ska jag ha på fötterna!? Kan man ha basketkängor? ;)
Jag vet att det är i-landsproblem men för mig är det enormt tröttande....

Så även här spelar det visst roll.....

Inga kommentarer: