lördag 3 september 2011

Igår blev jag ett helt år äldre. Eller faktiskt bara en dag äldre från i förrgår om man ska se på det skralt ;-) Vi blir ju hela tiden äldre, hur vi än gör. Men skit samma, igår fyllde jag iaf år!
Min födelsedag spenderades med ett dygnspass på först skola och sen jobb. Men jag blev ordentligt uppvaktad, det hade köpts tårta på jobbet och jag fick rosen :) Inte för att jag klarade av att äta mer än två teskedar tårta innan jag kände illamåendet komma, men det är ju tanken som räknas :) Present av fint ritat hjärta fick jag också.

I torsdags så var älskade Vera förbi här och gav mig en present. Jag fick ett ursnyggt Humanity armband! Gissa om jag blev glad!!?? Jag har ju länge velat ha ett sådant men inte kommit mig för att köpa det, nu är jag en mycket stolt och glad ägare till ett skitsnyggt i plommon/rosa.




"I augusti 2007 grundades Humanity For All av Helena Cho och Tammy Hotsenpiller. Ett märke som blandar konst och skriven text med mode, och uppmärksammar mänskliga rättigheter och miljöfrågor. Målet är att öka medvedenheten världen över, med modeindustrin som kanal. Genom att designa plagg och accessoarer med positiva budskap, sprider Humanity kunskap om några av vår tids viktigaste frågor, bland människor i alla åldrar. Humanity for all har en fantastisk serie wrap-armband med visdomsord "


Idag har min bror varit här på besök och vi var nere på stan en runda. Där bjöd han på middag och sen fick jag shoppat loss inne på Kappahl och han stod för notan ;-) Så det blev en jättesnygg skjorta (från herravdelningen faktiskt) och en lång randig stickad tröja som är perfekt att ha till tights! Hur snyggt som helst! (Och i stl L dessutom, haha)



Tack allra bästa och finaste Anders!




Inga kommentarer: