söndag 25 september 2011

Jag är så sjukt nöjd över inköpet av mina röda tights! Nu jeflans sprakar vi färg i höstmörkret. Inser mer och mer att det här kommer bli min outfit denna hösten; tights, kjol eller tunika och sen mina snygga boots på det.
Det är bekvämt, det är jävligt snyggt och jag kan äntligen ha det ;-)

Idag blir det gymmet igen. Men det får bli styrka idag, har kört kondition två dagar i rad och måste spara på benen lite. Ska ta och köpa mig riktiga löparskor nu i veckan också när lönen kommer.
Får ju börja lägga upp ett riktigt träningsschema då Stefan tydligen har höga krav på sin PT, mig. Haha. Men det är bra, jag behöver komma igång med styrkan ordentligt också. Vill inte ha tillbaka något jeflans diskbråck!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad fin du är! Och glimten i ögat är med! :D

Vera sa...

Kära vän. Det röda symboliserar hösten, men även dig. Du är som en färgsprakande eld som brinner och sprakar. Du har legat och glött alldeles för länge, så nu är det din tur. Go girl!