måndag 5 september 2011

Igår var vi på miljöfestivalen Project save the earth i vackra Flunsåsparken här på Hisingen. Vi hade verkligen ett toppenväder då solen strålade och det var hur varmt som helst, nästan för varmt.... Jag fick be en kompis ta med sig ett linne när hon skulle komma för jag smälte nästan bort i min nya fina skjorta från bror min.
Veronyca och Tommy hade bokat ett bord där för att visa upp sina underbara produkter som finns att köpa i deras webshop.



Det fanns lite allt möjligt där. Bland annat så stod det en kvinna och sålde sina hemmagjorda smycken. Veronyca köpte ett skitsnyggt armband som var återvunnet från ett gammalt skärp tror jag. Hur läckert som helst.
Jag själv köpte mig detta snygga armband med en stjärna på. Självklart en stjärna! Jag kan inte motstå dem :) Kvinnan som sålde frågade om jag gillade stjärnor varpå Jennie snabbt svarade: "Hon ÄR en stjärna!"




Det var en mycket härlig dag med hög mysfaktor. Jag gillar sådana här folkfester. Fast när vegetarinabandet Hypnoskossan hade lallat på sin enformiga och extremt provocerande "låt" i tio minuter så fick jag nog. Då var det inte längre ett dugg charmigt. Bara löjligt.



David Miles uppträdde och vilken fantastisk röst han har den mannen! Han hamnade genast i en egen playlist på spotify.




Summa summarum, en mycket härlig dag i mycket gott sällskap!






3 kommentarer:

Millas Hälsoblogg sa...

Verkar vara en festival i min smak.

Cilla sa...

Ja det var verkligen en härlig festival :)

Anonym sa...

Hej!

David Miles släpper en ny platta den 26 oktober 2012. Har Releasekonsert i Göteborg den 30/10.

Biljetter och mer info finns på www.davidmiles.se

Kul om ni kommer!

Mvh

Hans Arén
Manager