söndag 18 juli 2010

Per Gessle går och fiskar, jag går och tränar istället. Men tänker inte skriva en låt om det! Ingen har väl lyckats undkomma hur illa jag tycker om vissa svenska sing and songwriters?? Per Gessle tillhör defintivt tummen ner kategorin.
Och appropå tummen så har jag ännu inte fått tummen ur och åkt till tippen. Har ju haft lyxen med lånad bil denna veckan men helt ärligt så har inte inspirationen funnits där. Jag pallar inte ta tag i det än, misstänker att jag åker när jag tömt lägenheten och flyttat det jag ska ha med mig till nya lägenheten.

Jag är absolut på väg ur min svacka, beslut är tagna och jag har agerat. Så jag gör vad jag kan och måste lära mig förstå att det faktiskt är bra, att göra det jag kan. Att faktiskt agera.

Nu är det bara en vecka kvar på jobbet sen är det dags att slänga på sig semesterrollen. Då kommer min underbara gudson Vide hit med sin familj för att hänga i några dagar. Det kommer bli universeum, liseberg, slottskogen och mycket mer... intensivt och full rulle från morgon till kväll. Underbart!


Vide och jag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kom du ihåg när vi gav varandra Per Gessle-skivor vi fått med oss från samsung mobiltelefoni? Haha. Så givmilda och fulla av kärlek...tihi

Åh, ni är så söta ihop. Vide har världens bästa Cilla som gudmor! <3 KRAM

Cilla sa...

Ha ha ja den där jävla skivan flög ju som en tätting mellan oss två :)