söndag 12 juni 2011



Brukar i vanliga fall väga mig på måndagar men eftersom jag ska jobba monsterpasset allan nu i ett dygn och inte är hemma imorgon på morgonen så vägde jag mig nu i morse.
Jag slutar nog aldrig att förundras och chockas över min viktnedgång. Jag har varannan vecka minskning....
Förra veckan tappade jag "bara" -0,5 kg. Denna veckan blev resultatet -2,3 kg! Så där har det varit sen operationen. Varannan vecka. Men det är bra, kroppen får tid att återhämta sig och knoppen också för den delen.
Jag har tappat helt otroliga 25,8 kg sen 10 mars. Galet!

2 kommentarer:

Carolina sa...

Jag har oxå varannan veckas vikt minskning, denna veckan som gått har jag stått still.. :( Men -9 kg sedan op 17/5 är jag ändå mer än nöjd med, men man blir lite ledsen när man inte ser något....
Grattis till viktminskningen iaf!!!

Cilla sa...

Jag väntar hela tiden på att den omtalade platån ska komma... men om man har varannan vecka minskning så kanske den aldrig dyker upp? ;)
Stort grattis till din viktminskning! 9 kg är verkligen inte fy skam!
Hejja oss!!