söndag 5 juni 2011

HBTQ-festivalen har ju varit här i stan nu i veckan och idag var det avslutning med regnbågsparad och avslutningsfest på Liseberg. Jag och min underbara vän Veronyca tog oss ner för att se alla dessa underbara människor och bli smittade av deras glädje. För visst fasen blir man smittad av glädje när det är så mycket kärlek i luften!?
Jag känner att jag lallar omkring som på små moln och blir förälskad i allt och alla jag ser numera. En känsla som är så fantastisk att känna. Något jag inte kännt på så länge eftersom jag inte tillåtit mig själv då jag bara sett ner på mig själv hela tiden.
Även Veronyca sa att man ser ett helt annat tänk hos mig nu, ett tänk där allt är positivt. Och jag kan inte säga det tillräckligt många gånger.... JAG MÅR SÅ JÄVLA BRA!



Två kvinnor det strålar om :)





Imorgon börjar jag mitt nya jobb... Håll tummarna!

2 kommentarer:

Vera sa...

Jag måste nog säga att det strålar extra mycket om dig, honey! <3 Men visst är vi strålande vackra! No doubt!

Cissi sa...

Vad vackra ni är!!!