måndag 27 juni 2011

Hade besök av allra älskade Veronyca idag. Jag bjöd på lite lunch och sen gav vi oss av ner till backaplan. Strosade runt lite inne på second hand där jag fick köpt mig en liten gryta, en palestinasjal och en underbart söt tygkasse.
Vi smet in en runda på Lindex också och jag skulle ju inte alls ha något egentligen... men hoppsan, jag fick syn på ett par jeansshorts som jag blev nyfiken på. Framför dem hängde en jacka, en jeansjacka i stl 48. "Den får jag ju aldrig på mig", tänkte jag men testade iaf. Och den sitter som en smäck! Den är som gjord för mig, känns helt rätt på och jag ville inte ta av mig den. Det var dessutom den sista jackan som fanns kvar så jag tolkade det hela som ett mycket tydligt tecken från universum; Jag skulle helt enkelt ha den jackan! Sagt och gjort, nu hänger den här hemma och jag känner på mig att den kommer vara älskad i sommar...
Storlek 48.... jisses, det kommer ta tid att smälta ;)







Fick köpt mig ett par nya solglajjor också. Det kan man behöva!


1 kommentar:

Vera sa...

Så himlans fin, och den var verkligen din. Passade ju fint till palestina-sjalen också! <3