lördag 18 juni 2011

Hemkommen efter 40 minuters löpträning. Nåja, sätt inte i halsen... jag sprang inte hela tiden, haha.
Men jag sprang mycket av tiden. Och det är något jag inte klarade förut. Så även om det här var första gången jag tränade på riktigt på några veckor så klarade jag att springa mycket. Det betyder något, det innebär att min kropp är redo för den utmaning jag nu ska ge den. Det är nu jag ska bli den där löparen jag drömt om. Det är nu jag ska skita i vad alla andra tänker när jag lufsar förbi. För det är nu jag fokuserar på min löpning. För att nå dit jag vill måste jag börja, och det är nu jag börjar på riktigt.

Så nu sitter jag här, svettig och dan efter att ha stretchat ut mina muskler och dricker vatten. Maten står i ugnen och ska bara bli varm.
Ikväll är det fest och jag mår så bra!

Inga kommentarer: