fredag 24 juni 2011

Midsommaraftonsdagen till ära så var jag nyss ute och löptränade. Har en runda som är ca 2,7 km som jag springer/går. Idag glömde jag såklart kolla tiden när jag gav mig av hemifrån så jag vet inte hur lång tid det tog idag men jag gissar på ca 30 minuter eftersom det var samma runda som sist ;-) Dock sprang jag mer denna gång, igen!
Jag tänker som så att när jag fixar att springa den rundan utan att behöva gå emellan, ja då är det dags att öka upp längden. Så mitt första mål med löpträningen blir att klara av att springa 2,7 km utan att stanna!
Så när det sen är dags för att utöka rundan så kanske det är dags att införskaffa sig ett par riktiga löpskor som jag provat ut i en butik. De jag har nu är av en billigare variant och de fungerar ju nu när de fortfarande är nya men kommer säkerligen slitas ut ganska så fort.

Någon som använder sig av runkeeper? Är den appen något att ha? Har tagit hem den nu och den får väl testas nästa gång jag beger mig ut med skorna...
Nu blir det snart duschen och sen väntas bror med flickvän på besök. Han kommer hit med min nya, snabba, lagade dator! Wiiiiiiii!

Inga kommentarer: