tisdag 7 december 2010

Dag 07 - Min bästa vän

Jag har turen att ha många riktigt bra vänner faktiskt. Där kan vi prata om kärlek! Men min allra bästa vän, det är utan tvekan Veronyca, också kallad Vera.
Vi blev ihopfösta av en gemensam kompis för snart sju år sen. Han tyckte vi skulle träffas, vi var båda ganska nyinflyttade i staden och han ansåg att Göteborg behövde fler som oss. Vi träffades över fika som blev middag och även stadsstrosande i 5 ½ timme.
Vi delade lägenhet i 4 år och då lär man känna varandra innan och utan. Veronyca vet nog verkligen allt om mig, hon kan säga allt till mig och hon är ett enormt stöd för mig i livet. Dessutom påverkar hon mig väldigt mycket genom att leva mer ekologiskt, att tänka rätt och peppar mig när det kommer till träning, men också mycket annat i livet.

Älskar dig sis!

3 kommentarer:

Vera sa...

I love you to, sis! Glöm inte bort att du är min ledstjärna! 1.73 meter över havet är det magiska (fast när jag mätte mig sist var jag 1.71 cm enligt sköterskan) Vad fan! ;)

Snart blir vi grannar också! <3

Cilla sa...

Ha ha det är nog lugnt. Sist jag mätte mig så var jag nämligen 174,5 cm! Hur fasen nu det gick till....

Vera sa...

Jaha, så du har tagit mina cm:ar? Va? Det är ju inte schyst, kompis! <3