onsdag 15 december 2010

Dag 15 - Mina drömmar

På natten drömmer jag ofta väldigt livliga och fantasifulla drömmar.
På dagen drömmer jag likadant, haha

Jag drömmer om resor. Jag vill åka till USA och bila runt, jag vill till Maldiverna och bara njuta, jag vill till Prag och njuta av öl, jag vill till Norge och åka på valsafari....

Jag drömmer om barn. Jag vill ha barn.

Jag drömmer om att få ge ngt bra till världen. Att få arbeta med valar eller andra djur. Arbeta med utsatta i samhället, hemlösa, missbrukare, de som trillat mellan stolarna. Att få hjälpa till på alla sätt jag bara kan.

Jag drömmer om att leva hälsosamt. Om att springa tjejmilen i New York. Att vara aktiv, frisk och energisk utan smärtor.

Jag drömmer om att få leva ett liv rikt av upplevelser... och pengar hade inte heller suttit fel ;-)

Inga kommentarer: