söndag 26 december 2010

Jag är en sucker för dansfilmer. Jag erkänner, haha.
Har precis kollat på Step up 3. Dessa filmer är egentligen kassa, handligen är densamma, man vet vilka som blir ett par innan filmens ens börjat, vad som kommer hända, att någon sviker, att de är på väg att förlora men att de vinner tillsist. Ungefär som harlequin ;-)
Men jag är en sucker för dansen. Jag älskar att se människor dansa! Jag vill kunna dansa, jag önskar att min kropp inte vore så trasig.... men vem vet, jag kanska kan göra det. Någongång i livet. Jag önskar, jag hoppas och jag drömmer.

För att fortsätta min klagan så har min fot börjat krångla igen. Mina vinterkängor är inte bra att gå i, de är för utgångna och för platta. Jag måste nämligen ha inlägg i mina skor och i mina vinterkängor går dessa inte ner.... så nu har jag återigen gått fel med fötterna och därmed fått ont. För några år sen, innan jag skaffade inlägg, så gick jag så länge med detta att jag fick en stressfraktur. Det hoppas jag på att slippa, har sluppit detta onda i två år faktiskt... men men, man kan ju aldrig vara helt hel ;-)

Jag är ledig i två dagar nu. DET är iaf bra!

Inga kommentarer: