lördag 4 december 2010

London here I come!

Har nu bokat resan till London i mars. Det ska bli så kul! Tack Cicci för att jag fick idén av dig, att se Robyn live i London kommer bli en riktig höjdare. Kommer bli en höjdare vilket som, jag har ju aldrig varit där. Nu ska man bara hitta vettigt boende så är allt kirrat. Sweet!

Min mamms ringde innan. Hon hade läst på min blogg om sig själv och om min första kärlek. Hon kommer ihåg hur jag satt på pallen ute i pannrummet och storgrät över Daniel. Hon försökte trösta mig och sa de klassiska orden "Mister du en så står dig tusen åter".
Idag är Daniel trebarnsfar och har begynnande flint... haha.

3 kommentarer:

Kenny sa...

Jäj! Jag har också bokat! Vilka dagar blir det nu då? Vi är där från 2-4 :) Kramar!

Cilla sa...

1-4 blir det för vår del :)
Blir väl värsta ramaskriet på jobbet när vi ska ha ledigt alla samtidigt... haha

Cicci sa...

Men bara för att det ibland kan vara lite svårt att få ihop det så kan vi väl ta en fika i London bara för att vi är där samtidigt! Eller är jag jobbig nu, kan inte riktigt avgöra själv... Men hojta om du får tag på bra boende, det är en klurig nöt att knäcka! Kram.