söndag 19 december 2010

Dag 19 - Detta ångrar jag

Just nu ångrar jag att jag inte satte igång med matlagningen innan jag hann bli så hungrig att jag nästan dör....
Men för att vara helt ärlig så är det egentligen inte allt för många saker jag ångrar i mitt liv men det finns några.
Jag ångrar att jag inte gav vissa personer en ärlig chans, enbart för att jag var rädd och feg.
Jag ångrar att jag inte tog mig mer tid med min syster innan hon gick bort. Likaså att jag inte tog mig mer tid med mormor.
Jag ångrar att jag skulle bli vuxen så fort. Att jag inte levde livet mer då jag var i 20-års åldern, reste och såg mer av världen.

Annars så är jag inget big fan av att ångra saker. Jag tror att alla val jag gjort i livet har lett mig till något speciellt, att det var menat så. Och att gå omkring och leva i det förflutna och ångra massa saker är inget jag vill syssla med.
Hellre leva här och nu.

Inga kommentarer: