torsdag 30 september 2010

Kom nyss hem från en härlig promenad. Hösten är den absolut bästa årstid jag vet, alla vackra färger får det att sprudla i kroppen på mig.
Idag var inget undantag. Strålande sol, klarblå himmel och lövverk som sprakade i eldiga röda toner. Fantastiskt vackert!
Känner mig oerhört tacksam över det jag har, och att jag lever. Speciellt med tanke på vad som hände här i helgen, bara några hållplatser längre bort. Det är fruktansvärt, vart är världen på väg? R.I.P Elin.

Idag blir en dag fylld av sysslor på hemmaplan. Tvätt och städ och om tid/ork finnes så blir det även brödbak.
Imorgon kommer älskade mamms hit. På kvällen ska vi träffa upp mina två bröder och min svägerska för först middag på restaurang och sen ska vi till skandinavium och se Champions of rock. Ska bli riktigt roligt! På lördag blir det väl shopping för hela slanten, min mamma är ganska så duktig på det ;-)

Nu blir det kvalitetstid på balkongen en stund.

Inga kommentarer: