måndag 6 september 2010

Så har då helgen susat förbi. Det blev ingen träning för mig i helgen, åkte nämligen ner till Varberg igår för att få träffat alla mina bröder med respektive och barn. Det är sällan vi ses allihopa så det här var riktigt roligt! Min familj är något invecklad så jag ska inte gå in på det... låt säga att jag bara har halvsyskon, som man så "fint" kallar det, men för mig är de hela syskon. Har så alltid varit och kommer så alltid att vara.




Jag, mitt i smeten av familjen. En bror fattas dock, han var tvungen att jobba.


Håller ju på för fullt och släpar saker mellan mina lägenheter just nu. Men mitt diskbråck protesterar nu, jag har haft gräsligt ont i helgen och för första gången på länge har jag sovit uruselt bara för att jag vaknat av smärta så fort jag rört på mig. Så jag får försöka ta mig en vilodag idag, ingen idé att ta ut sig såpass mycket. Jag har som sagt en hel månad på mig att få ut alla sakerna. Och det är inte heller så mycket saker kvar, bara de stora möblerna och de tar vi ju på lördag.
Gymmet får det bli och det enbart. Kanske tar jag mig bort till Backaplan för att köpa lite spackel och en roller/pensel.

Ska till ssk för att väga mig på torsdag. Tror inte vågen kommer hamna på många minus.... Jag har tittat tillbaka en del på min viktminskning och jag inser att jag fokuserat mest på träning, jag behöver börja fokusera även på vad jag äter.
För träningen kan man inte klaga på! Jag tränar bra mer än vad många andra gör och I'm lovin it! haha. När jag får höra av min übersmla svägerska, som hela tiden måste röra på sig, att hon aldrig skulle klara av 30 minuter på crosstrainerna, ja då blir jag faktiskt stolt över mig själv.
Men maten... där finns mycket att bena i. Eftersom jag ser min flytt som en nystart så får jag kanske räkna in min mathållning i den nystarten också?
Det blir bra.

Nu kaffe!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det kommer bli bra - superbra! Utan dig så hade jag aldrig hamnat på gymet. Puss

Cicci sa...

Jag håller på dig Cilla! I mina ögon är du en mycket begåvad och stark tjej! Och jag är bara lite avis på din ny balkong... =)

Cicci